Пошуковий запит: (<.>A=Бевзенко Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Бевзенко Л. Соціальні зміни у дзеркалі самоорганізаційного моделювання [Електронний ресурс] / Л. Бевзенко // Вісник Національної академії наук України. - 2002. - № 9. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2002_9_4
|
2. |
Бевзенко Л. Д. Життя як шлях здійснення покликання (до 90-річчя від дня народження члена-кореспондента НАН України Л.В. Сохань) [Електронний ресурс] / Л. Д. Бевзенко // Вісник Національної академії наук України. - 2014. - № 12. - С. 83-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2014_12_17 Нещодавно виповнилося 90 років від дня народження видатного українського соціолога і філософа, одного із засновників вітчизняної соціології та соціальної психології, заслуженого діяча науки і техніки України, члена-кореспондента НАН України, доктора філософських наук, професора Лідії Василівни Сохань.
|
3. |
Бевзенко Л. Социальные интересы: объект и субъект исследования в контексте актуальной социокультурной ситуации [Електронний ресурс] / Л. Бевзенко // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2011. - № 1. - С. 3-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2011_1_3
|
4. |
Бевзенко Л. Соціальні інтереси: об’єкт і суб’єкт дослідження в контексті актуальної соціокультурної ситуації [Електронний ресурс] / Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 1. - С. 3-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2011_1_3
|
5. |
Бевзенко Л. Українці в кризовому соціумі – соціальні координати задоволеності – незадоволеності життям [Електронний ресурс] / Л. Бевзенко // Українське суспільство: моніторинг соціальних змін. - 2014. - Вип. 1(1). - С. 338-350. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrsoc_2014_1(1)__34
|
6. |
Бевзенко Л. Модернізаційні процеси і соціальні інтереси українців: методологічні проблеми дослідження [Електронний ресурс] / Л. Бевзенко // Соціальні виміри суспільства. - 2010. - Вип. 2. - С. 31-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svs_2010_2_4
|
7. |
Бевзенко Л. Трансформация практик повседневности в ситуации социальной переходности: возможные методологические повороты [Електронний ресурс] / Л. Бевзенко // Соціальні виміри суспільства. - 2011. - Вип. 3. - С. 15-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svs_2011_3_3
|
8. |
Бевзенко Л. Ресурси досягнення соціального успіху – вітчизняні реалії з погляду випускників шкіл та вчителів [Електронний ресурс] / Л. Бевзенко // Соціальні виміри суспільства. - 2012. - Вип. 4. - С. 129-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svs_2012_4_10
|
9. |
Бевзенко Л. Основные идеи теории социальной самоорганизации и кризисные социальные технологии [Електронний ресурс] / Л. Бевзенко // Соціальні виміри суспільства. - 2013. - Вип. 5. - С. 458-472. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svs_2013_5_36
|
10. |
Бевзенко Л. Социальная интеграция – концептуальные акценты в контексте социосамоорганизационного подхода [Електронний ресурс] / Л. Бевзенко // Соціальні виміри суспільства. - 2014. - Вип. 6. - С. 50-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svs_2014_6_6
|
11. |
Бевзенко Л. Соціальні інтереси українців та місце освіти в системі ресурсів їхньої реалізації [Електронний ресурс] / Л. Бевзенко // Вища освіта України. - 2011. - № 4. - С. 22-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2011_4_7 Проаналізовано ресурси, які, з погляду громадян України, сприяють досягненню високого соціального становища й соціального успіху, з одного боку, в нашій країні, а з іншого - у країнах Заходу. Особливу увагу приділено таким ресурсам як освіта, інтелект і здібності, знання іноземних мов. Аналіз проведено на підставі даних всеукраїнського соціологічного дослідження. Порівняльний аналіз значущих ресурсів на Заході і в нашій країні показав, що на Заході перші місця посідають високий інтелект та якісна освіта, чесність, принциповість, в той час, як у нашій країні перші місця посідають впливові родичі, заможні батьки, уміння обходити закон, впливові друзі тощо. Констатовано, що ресурси, які наші громадяни вважають найбільш дієвими для реалізації соціальних інтересів суттєво відрізняються від тих, що важливі для цієї мети в реаліях модернізованого західного світу, і освіта, на жаль, посідає не надто високу позицію.Проанализированы ресурсы, с точки зрения граждан Украины, способствующие достижению социального положения и социального успеха, с одной стороны, в нашей стране, а с другой - в странах Запада. Особое внимание уделено таким ресурсам как образование, интеллект и способности, знание иностранных языков. Анализ проведен на основании данных всеукраинского социологического исследования. Сравнительный анализ значимых ресурсов на Западе и в нашей стране показал, что на Западе первые места занимают высокий интеллект и хорошее образование, честность, принципиальность, в то время как в нашей стране первые места занимают влиятельные родственники, состоятельные родители, умение обходить закон, влиятельные друзья и т. п. Констатировано, что ресурсы, которые наши граждане считают наиболее действенными для реализации социальных интересов, существенно отличаются от тех, которые важны для этой цели в реалиях модернизированного западного мира, и образование, к сожалению, занимает не слишком высокую позицию.Аnalyzed the resources from the perspective of the Ukrainian citizens, contribute to achieving social status and social success, on the one hand, in our country, and on the other - in the West. Particular attention is given to resources such as education, intelligence and ability, knowledge of foreign languages. The analysis was made on the basis of nationwide survey. Comparative analysis of significant resources in the West and in our country has shown that in the West occupy the first places a highintellect and good education, honesty, integrity, while in our country the first place are influential relatives, wealthy parents, the ability to circumvent the law and influential friends like. It was stated that the resources that our citizens are considered most effective for the implementation of social interests are substantially different from those which are important for this purpose in the realities of the modernized Western world and education, unfortunately, is not very high position.
|
12. |
Бевзенко Л. Символічна регуляція практик успіху: на базі опитування української молоді [Електронний ресурс] / Л. Бевзенко // Вища освіта України. - 2012. - № 2. - С. 28-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2012_2_6
|
13. |
Бевзенко Л. В. Оцінка впливу макроекономічних факторів на рівень доларизації в Україні [Електронний ресурс] / Л. В. Бевзенко, С. В. Тодоренко, О. В. Піскун // Молодий вчений. - 2016. - № 1(1). - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_1(1)__6
|
14. |
Бевзенко Л. Поняття міфу та гри в кризовому дискурсі сучасних соціокультурних процесів — соціосамоорганізаційний підхід [Електронний ресурс] / Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2015. - № 2. - С. 112-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2015_2_9
|
15. |
Бевзенко Л. Понятие мифа и игры в кризисном дискурсе современных социокультурных процессов — социосамоорганизационный подход [Електронний ресурс] / Л. Бевзенко // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2015. - № 2. - С. 112-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2015_2_9
|
16. |
Злобина Е. Ценностные основания образов жизненного успеха – результат визуального исследования [Електронний ресурс] / Е. Злобина, Л. Бевзенко // Український соціологічний журнал. - 2012. - № 1-2. - С. 54-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrsocj_2012_1-2_9
|
17. |
Бевзенко Л. Социальная самоорганизация и механизмы регуляции социального поведения [Електронний ресурс] / Л. Бевзенко // Український соціологічний журнал. - 2014. - № 1-2. - С. 6-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrsocj_2014_1-2_3
|
18. |
Бевзенко Л. Криза освіти, сучасні соціокультурні трансформації та зміна повсякденних освітніх практик [Електронний ресурс] / Л. Бевзенко // Філософія освіти. - 2018. - № 2. - С. 100-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhilEdu_2018_2_6
|
19. |
Бевзенко Л. Інтеґративна концепція соціальної напруженості — методологія, концептуальна схема, прагматика (початок) [Електронний ресурс] / Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2018. - № 3. - С. 47-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2018_3_5
|
20. |
Бевзенко Л. Інтеґративна концепція соціальної напруженості — методологія, концептуальна схема, прагматика (закінчення) [Електронний ресурс] / Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2018. - № 4. - С. 73-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2018_4_7
|
| |